یک نفر (پست ثابت)
 

 

یک نفر درهمین نزدیکی ها

 چیزی به وسعت یک زندگی

برایت جاگذاشته است خیالت راحت باشد

 آرام چشمهایت راببند

یک نفر برای همه نگرانی هایت بیدار است

 یک نفر که از همه زیباییهای دنیا

 تنها تورا باور دارد

 



نظرات شما عزیزان:

فرمهر
ساعت20:17---22 اسفند 1390
وبلاگت عاليه به منم سر بزن نظر يادت نره

آپمــــــــ و منــتـظرتـــــــم



_________________.-'.....&.....'-.

________________\.................../سلام

_______________:.....o.....o........;

______________(.........(_............) rozhayepaeizi

_______________:.....................:

________________/......__........\من اومدم

_________________`-._____.-' راستی اپم اگه نیای خیلی ازت دلگیر میشم

___________________\`
پاسخ:حتمااااااااااا میاااااااااااااام


النا
ساعت15:14---18 اسفند 1390
وا!!!!!!!!من این همه نوشتم!پس چرا تو کامنت قبلیه فقط همین 3 کلمه اومده؟پاسخ:عاااااااااااااااااااااااااشقتم عزیز دلــــــــــــــــــــم.... آبجی جونم چرا از یاهو مسنجر استفاده نمیکنی؟؟؟؟ من که هنوز خرید عید هم نکردم....اصلا نمیدونم چی میخوام بخرم.... خونه تکونیم که جای خود دارد....آبجی امسال این آموزش پروشم حسابی داره سخت میگیره هااااااااااااااااا.....نه؟؟؟ آبجی جونم میشه نحوه ساختن آیکون رو بهم یاد بدی؟؟؟؟ببخشید اینقدر پرواماااااااااااااااااا...... ممنونت میشم................ دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووستت دارم یه دنیااااااااااااااااا

النا
ساعت18:25---17 اسفند 1390
سلام آجی نازنین گلم....

خوبی آجی؟

بخدا فقط آرزو میکنم عید شهپاسخ:سلــــــــــــــــــام عزیـــــــــــــــــــزم....خوبی آبجی جونم؟؟؟؟ دل منم واست یه ذره شـــــــــــــده.... توروخدا ببخشید نمیتونم بیام آپ کنم..... به خدا به هیچ کای نمیرسم...... واقعا شرمندتم...... مرســــــــــــــی عزیزم.....دست گلت درد نکنه...... منم دوستت دارم عزیـــــــــــــــــــــــــزم...... قالب هم که عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی شده......حسابی ترکوندیاااااااااااااااا


رحمت الله
ساعت13:18---14 اسفند 1390
سلام دوست گلم.پاسخ:اوووووومدم

رحمت الله
ساعت12:55---13 اسفند 1390




____●

______●___________████____████

_______●_________██████_██████

________●________████████████� �� ��

__________●_______███████████

_████____████____███████� � �

██████_██████_____████� � �

█████████████_______██

_███████████_________█

___████████__●_______●

______█████____●______●

________██_______●_____●

__________█________●____●

: : : : : :★*☆♡*. ★*☆♡*

(..')/♥ ♥('..)

.\♥/. = .\█/.

_| |_ ♥ _| |_

________♥╗╔╗═ ♫╔

╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚

╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔

╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚



منتظر حضور تو دوست عزيزم هستمپاسخ:حتماااااااااا


رحمت الله
ساعت14:25---7 اسفند 1390
سلام به شما دوست عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه وبت هم قشنگ وباحاله ممنون می شم بهمنم سری بزنید ونظرتونو بگین پس منتظرقدمهای گرمتون هستم.
پاسخ:mamnoon az inke bem sar zadid...hatman miam pisheto0o0o0n


خزان
ساعت16:26---23 بهمن 1390
salam dooste aziz



webe zibai darin



age mano gabel doonestin be webam sar bezanin
پاسخ:hatmaaaaaaaaaaaaaaaan


::دو ديووونه ي عاشششق::(N:girl)
ساعت16:53---19 بهمن 1390
سلام عشيشم چقد خوشمل بود بدو بيا ما هم آپيم نظر يادت نره گلم خواهش ميكنم ازت لوگومونم بذار تو بلوگت پاسخ:salam azizam....ghabeletoun ro nadasht.....chashmhatman miam....baashe age shod mizaram

علی طاهری (aliiiiiiiiii )
ساعت14:38---13 بهمن 1390
پاسخ:سلااااااااااااااام.........اووووووووومدم

♣ΛЯ¶ą♣
ساعت16:44---11 بهمن 1390
سلام ابجی گل خودم خوبی خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم اخه خیلی وقت بود اپ نکردم ولی دوباره دارم مطلب میزارم خیلی وبلاگت خوشگل شده ابجی گلم راستی روم کم میای دیگه نکنه قهر کردی با ما امیدوارم همیشه و هر جا که هستی موفق و خوش باشی بای تا های پاسخ:سلاااااااااااااااام.....خوبی؟؟؟مرسی از اینکه بهم سر زدی!!!!!حتما میام وبت....!!!!!!!!!خوشحالم که آپ میکنی

یاسمین
ساعت22:46---1 بهمن 1390
سلام گلم یاسمینم از دنیای شکلک راستش من این عکسا و انیمیشنا رو از وبلاگای خارجی جمع کردم البته بیشترشون الان فیلتر شده با نرم افزارای انیمیشن سازی هم میتونی تصاویر زیبا خلق کنی منظورت و از آیکون متوجه نشدم که چه جور آیکونی میخوای اگه تصویر یا شکلک خاصی خواستی بهم خبر بده حتما برات پیدا میکنم یه آیکون اختصاصی واسه لوگوی وبلاگت میسازم هدیه ی من به تو دوست عزیز اگه هم خواستی اسم خودت و وبلاگت و متحرک برات درست میکنم کاملا رایگان پاسخ:فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات عزیزم!!!!!!!!!!!!!!!!خبرت میکنم،یه دنیــــــــــــــــــــــــا ممنون!!!!!

::دو ديووونه ي عاشششق::(N:girl)
ساعت16:30---28 دی 1390
سلام عزيزم بلوگت خيلي خوشمله به منم سر بزن اومدي نظر يادت نره گلم خوشحال ميشم لوگومونو تو بلوگت بذاري.پسته اول بلوگمونو بخون متوجه ميشي.مر30

دادشي
ساعت12:02---28 دی 1390
سلام ,,,,خوبي؟؟؟نبينم غمگيني اخه واسه چي عزيزم ,,,بخداارزش نداره چشاي قشنگتا واسه کسي که ارزش اشکاتانميدونه باروني کني,,,

اينم نظرم به سختي ازروگوشيم واست گذاشتم تابگم به يادتم عزيزم,,,

من منتظرتم به روزهاي تنهايي من سري بزن نظري هم بده,,,

بايپاسخ:سلااااام،ممنون!!نمیدونم واسه چی مگینم....آره درسته نباید ناراحت کنم خودم رو.....و همین تصمیم رو هم دارم...البته اگه بشه!!!!!!!حتما میام پیشت....ممنون که بهم سر زدی!!!!!


bahar
ساعت20:52---24 دی 1390
salam kheili ghashang budپاسخ:ممنون عزیزم!!!!

admin
ساعت12:49---20 دی 1390
سلام دوست عزیز.وبلاگتون قشنگه

خوشحال میشم عضو انجمن آریانا باشی

منتظرم

تفریحی

شعر

طنز

دانلود

بحث
پاسخ:hatman,,mrec ke sar zadi bem dooste aziz


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 17 / 10برچسب:, | 18:31 | نویسنده : nazanin |